Program refundacji wynagrodzeń „Praca dla Młodych” na seminarium IZA

4 listopada 2022
Seminarium „Inequality in Post-Transition and Emerging Economies” pod auspicjami IZA zorganizowali Hartmut Lehmann, Natalia Danzer i Alexander Muravyev. Marta Palczyńska zaprezentowała badania IBS.

Podczas seminarium przedstawiono dwadzieścia dwie prezentacje poruszające szeroki zakres zagadnień, od pomiaru nierówności i ich zmian w czasie, przez badanie polityk rynku pracy, po badanie wpływu norm społecznych na nierówności pomiędzy kobietami i mężczyznami.

Marta Palczyńska zaprezentowała artykuł „The employment effects of a wage subsidy for the young during an economic recovery”(Wpływ programu refundacji wynagrodzeń na zatrudnienie młodych osób w dobie ożywienia gospodarczego) , którego współautorkami są Astrid Kunze i Iga Magda. Badanie analizuje efekty programu refundacji wynagrodzeń dla osób poniżej 30 roku życia „Praca dla Młodych” w Polsce, wykorzystując dane administracyjne z urzędów pracy. Wsparcie zwiększyło prawdopodobieństwo zatrudnienia wśród uprawnionych do niego kobiet, nie miało natomiast wpływu na sytuację uprawnionych mężczyzn.

Seminarium odbyło się online. Jego program dostępny jest tutaj.

Projekt związany z tą wiadomością:
Newsletter
Cenimy państwa prywatność
Ustawienia ciastek
Do poprawnego działania naszej strony niezbędne są niektóre pliki cookies. Zachęcamy również do wyrażenia zgody na użycie plików cookie narzędzi analitycznych. Dzięki nim możemy nieustannie ulepszać stronę. Więcej informacji znajdą państwo w Polityce Prywatności. Więcej.
Dostosuj Tylko wymagane Akceptuj wszystko
Ustawienia ciastek
Dostosuj zgody
„Niezbędne” pliki cookie są wymagane dla działania strony. Zgoda na pozostałe kategorie, pomoże nam ulepszać działanie serwisu. Firmy trzecie, np.: Google, również zapisują pliki cookie. Więcej informacji: użycie danych oraz prywatność. Pliki cookie Google dla zalogowanych użytkowników.
Niezbędne pliki cookies są konieczne do prawidłowego działania witryny.
Przechowują dane narzędzi analitycznych, np.: Google Analytics.
Przechowują dane związane z działaniem reklam.
Umożliwia wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami.

Brak plików cookies.

Umożliwia wyświetlanie reklam spersonalizowanych.

Brak plików cookies.

Zapisz ustawienia Akceptuj wszystko
Ustawienia ciastek
Skip to content